Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
BKV možná předpokládal, že panely zůstanou a budou se měnit jenom kolejnice. Praxe pak ukázala, že by to mělo být naopak
Taky myslím, že se to preferovalo i jako "východní zlepšovák, který nahradí zastaralou technologii z dob buržoazní Anglie" (naštěstí jsem tyhle doby nezažil, ale prý se musely zavádět i takové RVHPácké nesmysly, co byly už na první pohled kontraproduktivní).
Taky myslím, že se to preferovalo i jako "východní zlepšovák, který nahradí zastaralou technologii z dob buržoazní Anglie" (naštěstí jsem tyhle doby nezažil, ale prý se musely zavádět i takové RVHPácké nesmysly, co byly už na první pohled kontraproduktivní).
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Sice nejsem Absolut, ale dovolím si odpovědět a doufám že správně. Technologie panelů BLV je velmi drahá, pokud je použita jako novostavba tratě. Pokud je však již trať panelizována, je jen náhrada novými panely podstatně levnější, než rekonstrukce zpět na klasický svršekpawel píše:(...)ale absolute, vždyť se tvrdí, že BKV je velmi drahá technologie...tak jak je možný, že byla/je natolik favorizována?
rozpadlé BKV a rozpadlý živičný kryt/úseky na boso - toť doopravdy něco nesrovnatelnýho. osobně mám daleko lepší vzpomínky na starý úsek karmelitská + chotkova + keplerova (přes letenskou ani mariánské hradby postaru jsem se moc nenajezdil) než na kteroukoli BKV trať v horším stavu. speciálně ve vyšších rychlostech je BKV prostě tragédií.....
ale absolute, vždyť se tvrdí, že BKV je velmi drahá technologie...tak jak je možný, že byla/je natolik favorizována?
ale absolute, vždyť se tvrdí, že BKV je velmi drahá technologie...tak jak je možný, že byla/je natolik favorizována?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Co se může stát - prdlajs. Ještě to tam nějakou dobu bude a pak se odfrézuje nebo zcela vybere živice a položí nová. Ten oblouk se holt malinko pohnul a zdeformovalo to kryt. Co tam může bejt? Dřevěný pražce, špatně podbitý nebo vůbec, ne? Naboso to nebude, i když ještě úseky naboso máme:-)
BKV - hele a víš, že já bych je nezavrhoval. Ale to je jiná pohádka
BKV - hele a víš, že já bych je nezavrhoval. Ale to je jiná pohádka
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Já neříkám, že se hodí, ale že stačí. Připlácet za rozebíratelný kryt v přímé, kde se trať stejně 20 let nebude udržovat, je nesmysl. Něco jiného jsou oblouky - tam se rozebíratelný kryt vyloženě hodí...
"po krátkém čase zapomnění bude horší než otevřený svršek" - to je jen optický dojem. Klasika s rozlámanou živicí kolem styků je pořád lepší, než třeba oblouk R=50 poskládaný z BKV tvořící prostorový polygon... příklad budiž esíško mezi Divadlem na Fidlovačce a Svatoplukovou
"po krátkém čase zapomnění bude horší než otevřený svršek" - to je jen optický dojem. Klasika s rozlámanou živicí kolem styků je pořád lepší, než třeba oblouk R=50 poskládaný z BKV tvořící prostorový polygon... příklad budiž esíško mezi Divadlem na Fidlovačce a Svatoplukovou
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Holdfast znám, je to celkem spolehlivá a fajnová věc, určitě k vidění na pár přejezdech. Možná na Černokostelecké, jestli tam ovšem není Strail. V našich podmínkách stylu "postav a zapomeň" však obvykle stačí živičný kryt - výhody demontovatelné pryže jsem ještě neviděl použité. Jinak samozřejmě, možné i vhodné na širou trať s pojezdem IAD by to bylo, ale těch peněz to si neumíte představit
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/5034912.stm
panove....co si myslite o tomto???? Ze by prave dobihali ty nase precpane ulice???? sem zvedav na Vase nazory
panove....co si myslite o tomto???? Ze by prave dobihali ty nase precpane ulice???? sem zvedav na Vase nazory
Re: Tramvaj do Radotína?
Ony jsou i jiné argumenty proti variantě podle Vltavy. Třeba těsná blízkost dvou křižovatek na okruhu - z každé strany mostu jedna, ale bez průběžných kolektorových pruhů na mostě. Jsou obavy že se most přes Vlavu zahltí.Mouser píše:...Zadruhé varianta podél Vltavy vadí pouze několika obyvatelům Komořan, kterým by vedla za domem ulice širší než Komořanská (ach Bože!). Krásně se potvrzuje tou zmínkou o jisté paní, která v Komořanech chová dvacet koní pro děti a teď by jí za domem jezdily neustále kamiony. Myslím, že se takovémuto "obětování" několika málo jedinců říká "obecný zájem"...
Viz http://www.ceskedalnice.cz/net/forum.as ... rMarkus892