T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Demon3

Příspěvek od Demon3 » 06.9.2006 12:04

radek31 píše:...všechno...
Už sem se chtěl rozepisovat, ale koukam že to mám bez práce... Díky
Jen bych ještě doplnil dveře. Neřekl bych, že ta fuka nad nimi je nějak výrazně větší než u T3, pravda je že by nemusela být vůbec. Na druhou stranu se zase dveře u R.P víc otevírají (je větší průchod) a těsněji zavírají (není mezi nimi mezera). Ale srovnávat otevřené dveře a dveře se škvírou, to je sakra rozdíl!

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 06.9.2006 11:53

Ono by také bylo řešením uvádět místo 9 následujících zastávek hlavní body na trase linky, tedy to, co kdysi zobrazovaly papírové cedule, z obou stran, než se z druhé začaly polepovat seznamem všech zastávek (pouze však v základním stavu), což se poprvé uskutečnilo na lince 1, kde byly dokonce barevně odlišené trasy linek metra, na něž se dalo přestupovat..

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 06.9.2006 11:44

Moclipak se toho dává v tramvaji pod sedačky?
překvapivě hodně
Tišší? Nenech se vysmát. Pročpak asi s novými tramvajemi je najednou omezení v centru v noci na 40km/h?
blbost, hluk od výzbroje je naprosto nicotný
práskání LS ti nevadí?
v T3R.P se na rozdíl od zrychlovače/T3M dá i telefonovat, protože neřve MG
Teploměr informuje o 7 nejbližších zastávkách
sakra nezdá se ti trapné kritizovat, když neznáš fakta? je to 9 zastávek
navíc je v každé tramvaji přehledná mapka s celou Prahou a všema linkama (denní i noční)
nemluvě o tom, že při každé výluce, odklonu je to k nezaplacení
Klidnější jízda? Tak to se asi řidiči neumějí rozjíždět - všimni si prudkého trhnutí při rozjezdu každé modernizované T3.
nejen u T3R.P, ale i u nového KT - ano, je to POUZE!!!! tím, že se řidiči (někteří) neumí, nebo nechtějí umět rozjíždět
když se projedeš se slušným řidičem T3R.P a pak zrychlovačem, zjistíš, že to je o 100% lepší na T3R.P

K-M

Příspěvek od K-M » 06.9.2006 11:34

Aby mi bylo rozuměno, nechť si blikající teploměr klidně je, ale místo na teploměr papírový by se taky mohlo najít - jako u T6.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 06.9.2006 11:30

K-M píše: A mám rozebírat 14T, která mě sice zvenčí dostala v dobrém slova smyslu, ovšem když jsem zjistil, že kvůli omezení zatížení na neotočný podvozek je interiér řešen pomocí polodvojsedadel a tlustých parapetů pod okny, aby se snížil počet stojících cetujících, omývali mě. Neschopnost projektantů odskáčou cestující.
Jo a sorry, že jsem původní psaní odeslal bez podpisu, ale ono to poznat asi bylo, čí to je :-)
Poznat to tedy bylo. :) Teploměr ani panely bych rozhodně nezatracoval, trasa se na nich dá operativně měnit, což u cedulí nejde. Cestjícímu se může víc hodit těch osm zastávek, taky ví hned kam jede. Co mě ale dost štve je to, že vnitřní panel (i boční venkovní) nezobrazuje i hlavní zastávky jako u busů. Asi dvakrát jsem kvůli tomu psal na DP, odezva ovšem žádná. :?
A 14T ? No když se někdo z radnice chtěl chlubit tramvají s nejmenším počtem schodů, ovšem koncepce ala Vektra, tak to nakonec takhle dopadlo.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 06.9.2006 11:03

K-M: taky jsem byl původně proti digitálním teploměrům, ale když vidím, jak často je lidi používají při výjezdech z vozovny, změnil jsem názor. Spíš je to (když už) otázka doplnění klasické cedule mezi 2. a 3. dveře. Tišší skutečně je, viz tuším minulý DPK, prostě motorgenerátor je motorgenerátor. A že se teď omezila rychlost? No prostě hygienici přitvrzují, jako ostatně všude.
Jinak je docela fascinující rozdíl hlučnosti mezi různými T3SUCS - někde člověk opravdu neslyší vlastního slova, jinde si motorgenerátoru skoro nevšimne.

K-M

Příspěvek od K-M » 06.9.2006 10:30

Demon: Moclipak se toho dává v tramvaji pod sedačky? To není hochu vlak. Ty sis někdy spalil pozadí o sedadlo? Ale dost spálenejch o boční topnice už je. Viditelnost za DNE, kdy diody nesvítí ale světelkují jsi v potaz nevzal? POD - jak tu správně někdo napsal, mezi stropem a dveřma je díra, kterou táhne jak hrom - jakto že to mají až tyto vozy a ne T1,T2,T3? Cestujícícho zajímá čistá tramvaj, a ne jak toho DP dosáhne, proto boční ukotvení sedadel je výhoda po DP ale ne pro cestujího. Podobně rekuperace cestujícího nezajímá, jízdné se mu tím nesníží. Tišší? Nenech se vysmát. Pročpak asi s novými tramvajemi je najednou omezení v centru v noci na 40km/h? Teploměr informuje o 7 nejbližších zastávkách, i papírová tabulka informovala o podstatných stanicích na celé trase. Klidnější jízda? Tak to se asi řidiči neumějí rozjíždět - všimni si prudkého trhnutí při rozjezdu každé modernizované T3.
A mám rozebírat 14T, která mě sice zvenčí dostala v dobrém slova smyslu, ovšem když jsem zjistil, že kvůli omezení zatížení na neotočný podvozek je interiér řešen pomocí polodvojsedadel a tlustých parapetů pod okny, aby se snížil počet stojících cetujících, omývali mě. Neschopnost projektantů odskáčou cestující.
Jo a sorry, že jsem původní psaní odeslal bez podpisu, ale ono to poznat asi bylo, čí to je :-)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Příspěvek od XSC » 05.9.2006 22:49

demon píše:Navíc při ukotvení sedaček do boku se podlaha líp uklízí, takže mi R.P připadají i čistší...
To v každém případě, navíc k tomu pomáhá i podlaha. V klasické gumě bordel zůstává. A nejvíc ho vždycky je kolem uchycení sedaček.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Příspěvek od demon » 05.9.2006 21:44

MOp píše:...ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam...
To je věc názoru, já bych tedy uvítal raději vytápění v zádových partiích, než v sedacích... Ale vzhledem k tomu, že bydlím v centru, tak většinou nastupuji už do narvané tramvaje a sedám si vyjímečně. Asi ještě vypadam zachovale... :wink:
A s tím zvětšeným prostorem nesouhlasíš? Navíc při ukotvení sedaček do boku se podlaha líp uklízí, takže mi R.P připadají i čistší...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Příspěvek od DavidD » 05.9.2006 21:44

MOp píše:osobně souhlasím jen s poslední castí vety - vypadají kulturneji.. ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam, jelikoz alespon pro mne je to prijemnejsi, nez jedna noha spalena od topeni v bocnici a druha promrzla na kost, jelikoz proste to chybejici topeni ke stredu vozu mi zasadne chybi a nedela mi to dobre..
No myslím si, že si člověk nevybere, buď upálený zadek nebo noha @3652

MOp

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Příspěvek od MOp » 05.9.2006 21:35

demon píše:Rozhodně je pro cestující lepší, že:
- polstrované sedačky do boku přinášejí víc místa pod sedadly na nohy či tašku, jsou asi o 1000% pohodlnější, nespálí si o ně pozadí a vypadají podstatně kulturněji
osobně souhlasím jen s poslední castí vety - vypadají kulturneji.. ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam, jelikoz alespon pro mne je to prijemnejsi, nez jedna noha spalena od topeni v bocnici a druha promrzla na kost, jelikoz proste to chybejici topeni ke stredu vozu mi zasadne chybi a nedela mi to dobre..

Karel

Příspěvek od Karel » 05.9.2006 21:02

No,jěště abych odpověděl,krok zpátky by to určitě byl a ještě kolik cestujích by si stěžovalo na nepohodlnost.I když oni si stěžují pořád na něco!

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 05.9.2006 20:50

Karel píše:...slyšel jsem,že se měli dělat nějaká plastová také do 14T uvažovalo se někdy o tom nebo je to drb?
A nezdá se ti to jako krok zpátky ?
Karel píše:Jééé,já píšu taky jinam!
to všichni...
9001 píše:...POD tě moc nevytrhne ,když jsou mezery způsobené malými dveřmi u Alstomů.
Taky nechápu proč se tam nedaj aspoň nějaký "kartáče", ale pořád je přeci rozdíl proti otevřeným dveřim...

Karel

Příspěvek od Karel » 05.9.2006 20:44

Jééé,já píšu taky jinam!PARDON!!

Karel

Příspěvek od Karel » 05.9.2006 20:42

No,dobrý byly ty sedadla v T3M ev.č.8029-ty plastové žlutomodré,tedy až na tu barvu tak se tam moc nehodila(podle mého názoru),slyšel jsem,že se měli dělat nějaká plastová také do 14T uvažovalo se někdy o tom nebo je to drb?

Odpovědět