T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Informace o zastávkách, ať už důležitých na trase nebo několika následujících je stejně převážně pro turisty nebo přespolní, takže to co navrhuješ by mohlo být, ale pouze jako doplňková informace k seznamu těch několika následujících zastávek, protože to až tolik lidí nezajímá. Většinu zajímá hlavně zastávka na které má vystupovat a tu vidí v dostatečném předstihu na "teploměru".Anonymous píše:Ono by také bylo řešením uvádět místo 9 následujících zastávek hlavní body na trase linky, tedy to, co kdysi zobrazovaly papírové cedule...
Už sem se chtěl rozepisovat, ale koukam že to mám bez práce... Díkyradek31 píše:...všechno...
Jen bych ještě doplnil dveře. Neřekl bych, že ta fuka nad nimi je nějak výrazně větší než u T3, pravda je že by nemusela být vůbec. Na druhou stranu se zase dveře u R.P víc otevírají (je větší průchod) a těsněji zavírají (není mezi nimi mezera). Ale srovnávat otevřené dveře a dveře se škvírou, to je sakra rozdíl!
Ono by také bylo řešením uvádět místo 9 následujících zastávek hlavní body na trase linky, tedy to, co kdysi zobrazovaly papírové cedule, z obou stran, než se z druhé začaly polepovat seznamem všech zastávek (pouze však v základním stavu), což se poprvé uskutečnilo na lince 1, kde byly dokonce barevně odlišené trasy linek metra, na něž se dalo přestupovat..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
překvapivě hodněMoclipak se toho dává v tramvaji pod sedačky?
blbost, hluk od výzbroje je naprosto nicotnýTišší? Nenech se vysmát. Pročpak asi s novými tramvajemi je najednou omezení v centru v noci na 40km/h?
práskání LS ti nevadí?
v T3R.P se na rozdíl od zrychlovače/T3M dá i telefonovat, protože neřve MG
sakra nezdá se ti trapné kritizovat, když neznáš fakta? je to 9 zastávekTeploměr informuje o 7 nejbližších zastávkách
navíc je v každé tramvaji přehledná mapka s celou Prahou a všema linkama (denní i noční)
nemluvě o tom, že při každé výluce, odklonu je to k nezaplacení
nejen u T3R.P, ale i u nového KT - ano, je to POUZE!!!! tím, že se řidiči (někteří) neumí, nebo nechtějí umět rozjíždětKlidnější jízda? Tak to se asi řidiči neumějí rozjíždět - všimni si prudkého trhnutí při rozjezdu každé modernizované T3.
když se projedeš se slušným řidičem T3R.P a pak zrychlovačem, zjistíš, že to je o 100% lepší na T3R.P
Poznat to tedy bylo. Teploměr ani panely bych rozhodně nezatracoval, trasa se na nich dá operativně měnit, což u cedulí nejde. Cestjícímu se může víc hodit těch osm zastávek, taky ví hned kam jede. Co mě ale dost štve je to, že vnitřní panel (i boční venkovní) nezobrazuje i hlavní zastávky jako u busů. Asi dvakrát jsem kvůli tomu psal na DP, odezva ovšem žádná.K-M píše: A mám rozebírat 14T, která mě sice zvenčí dostala v dobrém slova smyslu, ovšem když jsem zjistil, že kvůli omezení zatížení na neotočný podvozek je interiér řešen pomocí polodvojsedadel a tlustých parapetů pod okny, aby se snížil počet stojících cetujících, omývali mě. Neschopnost projektantů odskáčou cestující.
Jo a sorry, že jsem původní psaní odeslal bez podpisu, ale ono to poznat asi bylo, čí to je
A 14T ? No když se někdo z radnice chtěl chlubit tramvají s nejmenším počtem schodů, ovšem koncepce ala Vektra, tak to nakonec takhle dopadlo.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
K-M: taky jsem byl původně proti digitálním teploměrům, ale když vidím, jak často je lidi používají při výjezdech z vozovny, změnil jsem názor. Spíš je to (když už) otázka doplnění klasické cedule mezi 2. a 3. dveře. Tišší skutečně je, viz tuším minulý DPK, prostě motorgenerátor je motorgenerátor. A že se teď omezila rychlost? No prostě hygienici přitvrzují, jako ostatně všude.
Jinak je docela fascinující rozdíl hlučnosti mezi různými T3SUCS - někde člověk opravdu neslyší vlastního slova, jinde si motorgenerátoru skoro nevšimne.
Jinak je docela fascinující rozdíl hlučnosti mezi různými T3SUCS - někde člověk opravdu neslyší vlastního slova, jinde si motorgenerátoru skoro nevšimne.
Demon: Moclipak se toho dává v tramvaji pod sedačky? To není hochu vlak. Ty sis někdy spalil pozadí o sedadlo? Ale dost spálenejch o boční topnice už je. Viditelnost za DNE, kdy diody nesvítí ale světelkují jsi v potaz nevzal? POD - jak tu správně někdo napsal, mezi stropem a dveřma je díra, kterou táhne jak hrom - jakto že to mají až tyto vozy a ne T1,T2,T3? Cestujícícho zajímá čistá tramvaj, a ne jak toho DP dosáhne, proto boční ukotvení sedadel je výhoda po DP ale ne pro cestujího. Podobně rekuperace cestujícího nezajímá, jízdné se mu tím nesníží. Tišší? Nenech se vysmát. Pročpak asi s novými tramvajemi je najednou omezení v centru v noci na 40km/h? Teploměr informuje o 7 nejbližších zastávkách, i papírová tabulka informovala o podstatných stanicích na celé trase. Klidnější jízda? Tak to se asi řidiči neumějí rozjíždět - všimni si prudkého trhnutí při rozjezdu každé modernizované T3.
A mám rozebírat 14T, která mě sice zvenčí dostala v dobrém slova smyslu, ovšem když jsem zjistil, že kvůli omezení zatížení na neotočný podvozek je interiér řešen pomocí polodvojsedadel a tlustých parapetů pod okny, aby se snížil počet stojících cetujících, omývali mě. Neschopnost projektantů odskáčou cestující.
Jo a sorry, že jsem původní psaní odeslal bez podpisu, ale ono to poznat asi bylo, čí to je
A mám rozebírat 14T, která mě sice zvenčí dostala v dobrém slova smyslu, ovšem když jsem zjistil, že kvůli omezení zatížení na neotočný podvozek je interiér řešen pomocí polodvojsedadel a tlustých parapetů pod okny, aby se snížil počet stojících cetujících, omývali mě. Neschopnost projektantů odskáčou cestující.
Jo a sorry, že jsem původní psaní odeslal bez podpisu, ale ono to poznat asi bylo, čí to je
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
To v každém případě, navíc k tomu pomáhá i podlaha. V klasické gumě bordel zůstává. A nejvíc ho vždycky je kolem uchycení sedaček.demon píše:Navíc při ukotvení sedaček do boku se podlaha líp uklízí, takže mi R.P připadají i čistší...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
To je věc názoru, já bych tedy uvítal raději vytápění v zádových partiích, než v sedacích... Ale vzhledem k tomu, že bydlím v centru, tak většinou nastupuji už do narvané tramvaje a sedám si vyjímečně. Asi ještě vypadam zachovale...MOp píše:...ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam...
A s tím zvětšeným prostorem nesouhlasíš? Navíc při ukotvení sedaček do boku se podlaha líp uklízí, takže mi R.P připadají i čistší...
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
No myslím si, že si člověk nevybere, buď upálený zadek nebo nohaMOp píše:osobně souhlasím jen s poslední castí vety - vypadají kulturneji.. ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam, jelikoz alespon pro mne je to prijemnejsi, nez jedna noha spalena od topeni v bocnici a druha promrzla na kost, jelikoz proste to chybejici topeni ke stredu vozu mi zasadne chybi a nedela mi to dobre..
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
osobně souhlasím jen s poslední castí vety - vypadají kulturneji.. ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam, jelikoz alespon pro mne je to prijemnejsi, nez jedna noha spalena od topeni v bocnici a druha promrzla na kost, jelikoz proste to chybejici topeni ke stredu vozu mi zasadne chybi a nedela mi to dobre..demon píše:Rozhodně je pro cestující lepší, že:
- polstrované sedačky do boku přinášejí víc místa pod sedadly na nohy či tašku, jsou asi o 1000% pohodlnější, nespálí si o ně pozadí a vypadají podstatně kulturněji
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
A nezdá se ti to jako krok zpátky ?Karel píše:...slyšel jsem,že se měli dělat nějaká plastová také do 14T uvažovalo se někdy o tom nebo je to drb?
to všichni...Karel píše:Jééé,já píšu taky jinam!
Taky nechápu proč se tam nedaj aspoň nějaký "kartáče", ale pořád je přeci rozdíl proti otevřeným dveřim...9001 píše:...POD tě moc nevytrhne ,když jsou mezery způsobené malými dveřmi u Alstomů.