![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Polepši se.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Jenže "ventilace" není to samé co topení.... Ventilace je na střeše vozu a odtud vhání do tramvaje vzduch. Nemá to vůbec nic společného s topnými tělesy pod lavicemi. Dokonce se každá funkce zapíná i jiným přepínačem a nastavit topení na chladno prostě nejde. A ve středním článku "ventilace" jak chápe tento pojem manuál a řidič vozu 14T na střeše umístěná opravdu není.... Ostatně citace z manuálu: Na střechách 1, 2, 4 a 5 článku se nachází ventilačně-topné jednotky prostoru pro cestující, které nadokenními kanály vhání do vozu čerstvý vzduch.Smurfx píše:Pokud vím, tak nucená ventilace je pouze v lichých článcích. V sudých jsou pouze topná tělesa v bočnicích. Pokud tedy řidič zapne "topení" a nastaví na chladno, běží pouze ventilátory v 1. a 5. článku, kdežto topení v bočnicích asi těžko bude topit studeným vzduchem. Řidič tedy zapíná "topení" jako celek, ale v létě, kdy je účelem pouze rozpohybovat vzduch v interiéru, de facto běží jenom ventilátory
Doslovná citace je snad : "Supermoderní soupravy vídají cestující na linkách 3 a 9, po Praze jich zatím jezdí dvanáct "...9001 píše:Jenže 9111 si tam dost ze svých dosavadních 100 000km odjezdilaa oní je v souvislosti s linkou 3 zmínka
Pokud vím, tak nucená ventilace je pouze v lichých článcích. V sudých jsou pouze topná tělesa v bočnicích. Pokud tedy řidič zapne "topení" a nastaví na chladno, běží pouze ventilátory v 1. a 5. článku, kdežto topení v bočnicích asi těžko bude topit studeným vzduchem. Řidič tedy zapíná "topení" jako celek, ale v létě, kdy je účelem pouze rozpohybovat vzduch v interiéru, de facto běží jenom ventilátoryPetr píše:Řidič není schopen zapnout ventilaci v sudém nebo lichém článku. Buď je zaplá v 1 + 2 + 4 + 5 (kde taky je, jediný článek kde chybí je 3) nebo je vyplá. Ale zapínat jí jen v lichých nebo jen v sudých opravdu nejde.
Řidič není schopen zapnout ventilaci v sudém nebo lichém článku. Buď je zaplá v 1 + 2 + 4 + 5 (kde taky je, jediný článek kde chybí je 3) nebo je vyplá. Ale zapínat jí jen v lichých nebo jen v sudých opravdu nejde.Smurfx píše:(...)
Jinak jsem příjemně překvapený teplotou v kabině pro cestující v těchto teplejších dnech. Očekával jsem, že to bude mnohem horší (žádné střešní okna, malý počet otevíracích na bocích), ale ventilátory a nucená cirkulace vzduchu dost pomáhá. Bohužel ne každý řidič ventilátor v lichých článcích zapíná...
Přesně proto jsem ohledně dodávek skeptický. Tisková mluvčí ti je schopná slíbit, že dodají létající tramvaj v termínu, takže bych se jejími vyjádřeními příliš nezabýval.Proxy píše:Mimochodem pamatujete, jak Tarant (šéf projektu 14T) ještě koncem minulého listopadu sliboval, že loňská dodávka 10 kusů přijde v termínu a pak přišly jen 3 kusy
Slib těch patnácti kusů v letošním roce pramení přímo z úst tiskové mluvčí Škody Plzeň - takže uvidímeSmurfx píše:Ohledně těch dalších15-ti kusů 14T v tomto roce jsem skeptický, jako obvykle to bude méně a nebude se stíhat.
Jenže 9111 si tam dost ze svých dosavadních 100 000km odjezdilademon píše:To sis ještě nezvykl, že takypisálkové z novin používají jméno "Porsche" jako synonymum ke všemu novému ?
Ten článek bludama přímo přetéká a ty tu řešíš detail, jestli bude "Porsche" 60 nebo 310...
To že na lince 3 už nějakej pátek 14T nejezdí, ti divný neni ? Nebo jsou "Porsche" i nízký kachny ?
To sis ještě nezvykl, že takypisálkové z novin používají jméno "Porsche" jako synonymum ke všemu novému ?mechurav píše:jakto že ne? píše se o 310 vozech s designem Porsche...stačí si to normálně přečíst!
...Podle plánů magistrátu by v ulicích města mělo časem jezdit až 310 nízkopodlažních tramvají Porsche...