Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Přinejmenším mají v metru vyřešenu tu klimatizaci a vedro tam není, na rozdíl od tramvají, jaxe o tom píše v sousední diskusi. Zajímavé, že na tuto výhodu metra (a v zimě je tam teplo) nikdo neupozornil. A přitom řešení pro tramvajáky je jasné: Jezděte metrem a nechtějte klimatizaci.jara píše:A také máte rád metro jako já. Zřejmě ano......
A co to pozriet inak?Smurfx píše:To je samozřejmě jasné. Jenže ten zákon trhu obvykle funguje trochu rychleji, ne až rok a půl po dodání. Takhle to vypadá, že DPP objevil netušené - 14T je železářství. DPP to po roce a půl řekne výrobci a ten dělá, že neví o čem je řeč a překvapeně dělá zkoušky "co že to tam vlastně rachtá".
Kdyby se zkoušky hlučnosti, zkoumání co hluk způsobuje a další zkoušky dělaly v zimě 2006, tak bych to pochopil. Správě by to Škodovka měla vychytat sice už ve stádiu prototypu, když 14T jezdila v Plzni. Ale budiž. Ale že se na to přichází a dělá se s tím něco až nyní, kdy je 14T neoblíbená u mnoha lidí a propíraná všemi médii? To je fakt výsměch a hlemýždí tempo
Vozidlo naplna normy, vyrobca nic neriesil - preco taky.
Pouzivatiel vozidla si spomenul na nemeriatelnu vec - psychologicku stranku vnimania spektra hluku.
Poziadal vyrobcu aby sa pokusil s tym nemeriatelnym cosi porobit.
Ten sa zachoval vstriacne a napokon cosi zacal robit.
A vstavim sa, pokial na nieco pride, navrhne pouzivatelovi zmeny na vozidle, ktore si ale pouzivatel bude musiet doplatit.
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
To je samozřejmě jasné. Jenže ten zákon trhu obvykle funguje trochu rychleji, ne až rok a půl po dodání. Takhle to vypadá, že DPP objevil netušené - 14T je železářství. DPP to po roce a půl řekne výrobci a ten dělá, že neví o čem je řeč a překvapeně dělá zkoušky "co že to tam vlastně rachtá".Absolut píše:To je zákon trhu.
1) DPP si objednal tramvaj.
2) DPP převzal tramvaj v provedení přesně podle jeho objednávky.
3) DPP se něco dodatečně nelíbí, ačkoli to nebylo v zadání ošetřeno.
4) DPP to řekne výrobci
5) Výrobce to ochotně prověří a sdělí DPP výsledek.
Osobně mi to připadá jako férový přístup výrobce k zákazníkovi,
který neví, co chce, ale chce to hned.
Tvůj tip nemohu komentovat, je mi líto
Kdyby se zkoušky hlučnosti, zkoumání co hluk způsobuje a další zkoušky dělaly v zimě 2006, tak bych to pochopil. Správě by to Škodovka měla vychytat sice už ve stádiu prototypu, když 14T jezdila v Plzni. Ale budiž. Ale že se na to přichází a dělá se s tím něco až nyní, kdy je 14T neoblíbená u mnoha lidí a propíraná všemi médii? To je fakt výsměch a hlemýždí tempo