T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Už je tu 2 dny klid a už i pejsci v ulicích si šuškají, že pan Demon dostal zákaz od zaměstnavatele téma wany na vlastní pěst na sociálních sítích řešit ♡
A taky se chystá petice za ruční řadič do zmíněných wan □
A taky se chystá petice za ruční řadič do zmíněných wan □
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Máš pravdu, viděl jsem to moc optimisticky a naivně.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Problém je, že ti, kteří o tom něco vědí, jsou moc nízko, nebo nemají k něčemu takovému dostatečné pravomoci, takže to udělat nemůžou a ti, kteří k tomu pravomoci mají, nebo jsou dostatečně vysoko, jsou zase na těch politicích závislí, takže to neudělají.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A to je vize DP nebo spíš vize politiků? Nebylo by od věci, aby si DP s těma politikama sedl a řekl jim: řidiči potřebujou při dešti vidět z vozu ven, takže vám na vaší vizi . Navíc je ta vize mylná, protože dostatek (nadbytek) vysokých RP tu bude pořád i po této etapě zwanizování a pokud chce Praha mít 100% spojů nízkopodlahy, tak logicky ty prasečáky musí dávat za wany.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Afterman píše: ↑28.3.2020 22:48
Někde to jde
https://transphoto.org/photo/997512/?vid=19662
https://transphoto.org/photo/479087/?vid=95340
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
K této lži jsi dospěl jak? Nebo to nevíš ty, tak to neví nikdo?
Spíš ti řekli jaké důvody máš říct, proč bylo zvoleno toto řešení. Tohle už vážně zavání pocitem, že máš zadaný podnikový úkol obhajovat kroky DP na internetu. Jen je otázka jestli to děláš z přesvědčení nebo za peníze.
mart337, ZXS91: Zbytečné přemýšlet, jasně tu bylo řečeno, že nejsou peníze, na nic nejsou peníze a už vůbec ne na pohodlí řidičů...
Někde to jde
https://transphoto.org/photo/997512/?vid=19662
https://transphoto.org/photo/479087/?vid=95340
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano, souhlas. Dva stěrače se podle mne na rozdíl od autobusu nevejdou, protože ten pravý by musel být někde uprostřed, jinak by po složení byl mimo sklo. A přesně jako jeden můj předřečník, je potřeba aby stěrač zasahoval co nejvýš, abychom, my, kteří sedíme nahoře a nehrajeme si na tankisty, taky něco viděli.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nahoře je transparent Ale ty 2 boční skládací jako BUS, to má něco do sebe Ale proč hned 2, na východě přeci z každé T3 pravý odmontovali a zůstal jen levý v základní poloze ležmo a výkyvem cca 100°
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nebo jeden velký stěrač shora, překáží tam něco?
Nebo dva stěrače dole, ale dál od sebe, delší a úplně sklápěcí, jako u autobusu. Takže by za sucha zároveň ani nezacláněly.
Takových možností, když by s centrálním stěračem dole byl prostorový problém...
Nebo dva stěrače dole, ale dál od sebe, delší a úplně sklápěcí, jako u autobusu. Takže by za sucha zároveň ani nezacláněly.
Takových možností, když by s centrálním stěračem dole byl prostorový problém...
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co delší stěrače, aby to aspoň setřelo celý vokno. Tam by byl nějaký problém?
Osobně sedím vcelku vysoko, takže při dešti mám na výběr: buď uvidím prdlajz nebo uvidím, ale nebude se mi sedět pohodlně. A když tam sedím x hodin, rád bych alespoň trochu toho pohodlího měl.
Osobně sedím vcelku vysoko, takže při dešti mám na výběr: buď uvidím prdlajz nebo uvidím, ale nebude se mi sedět pohodlně. A když tam sedím x hodin, rád bych alespoň trochu toho pohodlího měl.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Souhlas, ale to prý neprošlo přes vedení. Zřejmě neodmyslitelná vize spojování wan. Sice nikdo neví kdy a jestli, ale je to asi dost silné na to, aby zabránilo pokroku
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když se řeší ta zásuvka. Zkusím se kacířsky zeptat: K čemu vlastně na waně vpředu zásuvku? Kolikrát je v provozu opravdu nezbytně potřeba? Když zhebne až tak, že nebude schopna vlastního pohybu, tak se stejně odbrzdí a povleče neelektricky. A ano, uznávám, že se vloni jednou stalo, že waně nešmrdlaly stěrače, tak si jedno půlkolo odjela vzadu za wlkem a pak ji vyměnili. Ale jinak?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ad1) Souhlas. Upřímně nevím. Možná proto, že norma není závazná, tak do toho legálně mohli jít a neřešili zpovykance, kterých před 20 lety nebylo tolik, ale v Praze je vše předpos... a hned by se toho někdo chytil. A furt panuje/panovala kletba ceny ruky, bohužel
Ad2) Husí krk supr, řeší to několik problémů najednou. Především to plandání. Jsem pro. Ale na konci husího krku je zase Harting. A tím opět vzniká nekompatibilita, tedy další disproporce v (ne)jednotnosti vozového parku.
(Leda by se někomu povedlo tu předpotopní obludu (©©©) nabastlit na spřáhlo, blé).
Jó mít provoz ála Budapešť, tak se holt staré wany dají na levý břeh, nové wany ma pravý a k nim se upraví adekvátní počet wlků. Nebo brněnský model stálých souprav.
Ale provozovatel holt aplikuje jiný, "trhací" koncept