T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Sotoušům se to líbí, ale řidičům se to nelíbí...
Takže opět lež pana
Takže opět lež pana
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Opět dojmy...
Všechno co píšu jsou neodiskutovatelná fakta. Chápu že se to šotoušům nelíbí, ale je to je tak všechno, co s tím můžou dělat...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Legislativa v této podobě, je prasárna, která neměla nikdy vzniknout. Wana(a RPV) je nová tramvaj, která s původní kastlí t3 nemá nic společného a tak taky s ní mělo být zacházeno.
Fakt jsi nenapsal ještě ani jeden, za to lží proč něco nejde spoustu...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Wana s čelem Pelikán může být i jako nová tramvaj, příkladem jsou 3 kusy v Olomouci a jedna 2wana v Ostravě.
Wana s kardausovým čelem má taky nějaké výztuhy proti T3, ale zatím asi nikdo nežádal o schválení jako nového vozu (pokud to jde), když starých T3 je všude dost.
Wana s kardausovým čelem má taky nějaké výztuhy proti T3, ale zatím asi nikdo nežádal o schválení jako nového vozu (pokud to jde), když starých T3 je všude dost.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Hluk je objektivně změřitelná veličina a projeví se hned, zatímco nesplnění pevnostních parametrů čela se projeví cca jednou za X let, když při těžké nehodě bude řidič vážně zraněn, místo aby se jen leknul. Tomu tedy odpovídá i tlak na dodržení norem. Kdyby byli rozmačkaní tramvajáci ve wanách na denním pořádku, hned se legislativa změní a výroba nových tramvají na staré papíry už nepůjde.
Nebo v čem že vlastně wana nesplňuje aktuální normy...
Nebo v čem že vlastně wana nesplňuje aktuální normy...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zkrátka klasické paragrafy 1, 2...
Nejde to, nikdy se to nedělalo. Všechno ostatní jsou kecy, včetně pohádky sedmilháře p. Demona o penězích
Nejde to, nikdy se to nedělalo. Všechno ostatní jsou kecy, včetně pohádky sedmilháře p. Demona o penězích
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Na současné znění norem kašle ale především DP, jinak by retrowana ve stávající podobě nemohla nikdy vzniknout. Bohužel je legální přepsat evidenční číslo v pasportu, když se jedná o novostavbu, tedy novou tramvaj.
Kdykoliv někdo povídá o našich normách, předpisech, vzpomenu si na krásný článek z dp kontaktu od zdejšího diskutéra.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No tak by se Apex posunul... Karpální tunel nesmysl, nevymýšlíme nic nového.
Jinde to jde
https://imhd.sk/ba/gallery-media/galler ... g=&ghv=344
Jinde to jde
https://imhd.sk/ba/gallery-media/galler ... g=&ghv=344
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Petice sice je, ale trochu s křížkem po funusu, zdá se mi...Bobik píše: ↑01.4.2020 21:54Petice už je: https://www.petice.com/runi_adi_na_voze ... 0NukLQmwkI
Takhle, osobně mi na R.P nejvíc vadí to, že mám celou šichtu skrčený nohy a není kam si je natáhnout (bolí pak kolena). Jestli bude ruční řadič moc vepředu a problém nezmizí, je mi to stejně k ničemu.
Na cvičkách je problém s tim, že řadič je příliš vzadu, takže je zvýšený riziko syndromu karpálního tunelu, proto by bylo při jeho instalaci třeba předělat panel řidiče včetně umístění Apexu.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Sakra, teda, fotit mě to nikdy nenapadlo, ale minimálně jedno R.P máme na nočních. Kruci, kdybych si vzpomněl na číslo... Jestli někdy večer půjdeš depem ještě před výjezdem noček, zkus je prolýzt. Já se taky podívám (jestli si vzpomenu ).
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Prosba:
jedno či více eRPéček má v kabině namontovanou jakousi "opěrku" na levou nohu. Profil vedoucí cca od páky pískovače k čelu, na konci blíže k čelu zvýšený, celý celek přivařený k podlaze. Neměl by někdo fotku či alespoň číslo(čísla) vozů?
Díky
jedno či více eRPéček má v kabině namontovanou jakousi "opěrku" na levou nohu. Profil vedoucí cca od páky pískovače k čelu, na konci blíže k čelu zvýšený, celý celek přivařený k podlaze. Neměl by někdo fotku či alespoň číslo(čísla) vozů?
Díky
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Petice už je: https://www.petice.com/runi_adi_na_voze ... 0NukLQmwkI
Takhle, osobně mi na R.P nejvíc vadí to, že mám celou šichtu skrčený nohy a není kam si je natáhnout (bolí pak kolena). Jestli bude ruční řadič moc vepředu a problém nezmizí, je mi to stejně k ničemu.
Takhle, osobně mi na R.P nejvíc vadí to, že mám celou šichtu skrčený nohy a není kam si je natáhnout (bolí pak kolena). Jestli bude ruční řadič moc vepředu a problém nezmizí, je mi to stejně k ničemu.