Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
admirak

Příspěvek od admirak » 24.2.2007 11:17

aspirine píše:vykoumal jsem že to rozdvojení bude jenom ze směru od Výtoně,sice možná by to mohlo být i od Moráně ale to ještě nevim.Jo a jak se bude dát jet na všechny strany,tak by mohlo jít i o roztrojení ale to je blbost
Nemyslím si že by së tam uvažovalo o roztrojení, nicméně je to možné, ale přijde mi to nějaké divné :shock:

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aspirine » 24.2.2007 11:06

vykoumal jsem že to rozdvojení bude jenom ze směru od Výtoně,sice možná by to mohlo být i od Moráně ale to ještě nevim.Jo a jak se bude dát jet na všechny strany,tak by mohlo jít i o roztrojení ale to je blbost

admirak

Příspěvek od admirak » 24.2.2007 0:17

Smurfx píše:Asi myslel takové to rozdělení kolejí před křižovatkou, které inteligentně zavádějí v Brně a v poslední době na to přišli i v Praze. Dopravu to urychlí a cestující nenaštve - ti totiž nechápou, proč ta tramvaj stojí v polovině zastávky a pomalu se posunuje. Pokud by tam byly rozdělené koleje, řidič by najel na tu správnou už před zastávkou a žádné zdržení by se pak nekonalo. Prosté a na západě nebo třeba i v Brně to tak funguje
Jo on myslel to rozdvojení(myslím že se tomu říká rozjezdové výhybky)...už jsme se na tom dohodli pře SZ

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 24.2.2007 0:13

admirak píše:Nechápu kam a proč by se instalovala??
Asi myslel takové to rozdělení kolejí před křižovatkou, které inteligentně zavádějí v Brně a v poslední době na to přišli i v Praze. Dopravu to urychlí a cestující nenaštve - ti totiž nechápou, proč ta tramvaj stojí v polovině zastávky a pomalu se posunuje. Pokud by tam byly rozdělené koleje, řidič by najel na tu správnou už před zastávkou a žádné zdržení by se pak nekonalo. Prosté a na západě nebo třeba i v Brně to tak funguje

admirak

Příspěvek od admirak » 23.2.2007 22:27

aspirine píše:při rekonstrukci křižovatky Palackého,jsem slyšel že tam bude kolejová splítka,se to nějak osvědčilo.Jefakt že další tram nemusí čekat než odjede ta před ní a pak zas čekat na čočky.to bude zajímaví
Nechápu kam a proč by se instalovala??

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aspirine » 23.2.2007 22:21

při rekonstrukci křižovatky Palackého,jsem slyšel že tam bude kolejová splítka(myslim tu vyhybku),se to nějak osvědčilo.Jefakt že další tram nemusí čekat než odjede ta před ní a pak zas čekat na čočky.to bude zajímaví
Naposledy upravil(a) aspirine dne 24.2.2007 0:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 04.2.2007 11:07

syverin píše:Nene, tady se myslí oblouk v klasice těsně po rekonstrukci, kdy tedy skřípal úděsně. Teď je to co se týče hluku v pořádku (ale to bylo na Perštýně po reko taky), co se týče ojíždění kolejnic už méně. Mazníky opravdu nefungují...
Protože kolejnice oblouku byly plné nečistoty a navíc "neojeté"

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 04.2.2007 11:04

škoda 14T si maže sama.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 04.2.2007 0:42

A co rekonstruovat mazače kolejí, něco jako byl 5523 mažač troleje? Něco ve stylu brusu 5571, který by vždy namazal koleje, kde by jezdila Prošetra?

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 03.2.2007 23:26

Nene, tady se myslí oblouk v klasice těsně po rekonstrukci, kdy tedy skřípal úděsně. Teď je to co se týče hluku v pořádku (ale to bylo na Perštýně po reko taky), co se týče ojíždění kolejnic už méně. Mazníky opravdu nefungují...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2871
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 03.2.2007 21:06

pan Vedoucí píše:To je jednoduché - rozdíl oblouk z BKV vs oblouk v klasice, lepší poloměry oblouků po rekonstrukci, v provozu více RP...
Jj, BKV i lepší poloměr, to jo, ale R.Pčka tam pískaly stejně jako Mka (né-li víc).

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 03.2.2007 21:03

To je jednoduché - rozdíl oblouk z BKV vs oblouk v klasice, lepší poloměry oblouků po rekonstrukci, v provozu více RP...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2871
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 03.2.2007 21:00

Možná že už né teď, ale po tý rekonstrukci to byla lahoda, před ní to tam skřípalo hrozně.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 03.2.2007 20:55

trainzjohny píše:Doufám, že na ty oblouky dají přimazávání jako je to v zatáčce na Náměstí Republiky, mám pocit že to opravdu pomáhá.
A já mám pocit, že na NR mazníky nefungují, koukal jsem na ně dost důkladně, a krom propadlých krytů jsem neobjevil jediné místo, kde by se do kolejnice cpalo mazivo...

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Palačák

Příspěvek od Bald » 03.2.2007 19:19

DavidD píše:To fakt záleží na výplni? Já myslel, že spíš na podloží a samotných kolejích, než jestli tam dam kostky nebo asfalt.
Je jedno jaký kryt trať má, ale měl by být co nejlépe utěsněný (asfaltová zálivka).

Odpovědět