Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod admirak v 23.2.2007 22:27

aspirine napsal:při rekonstrukci křižovatky Palackého,jsem slyšel že tam bude kolejová splítka,se to nějak osvědčilo.Jefakt že další tram nemusí čekat než odjede ta před ní a pak zas čekat na čočky.to bude zajímaví
Nechápu kam a proč by se instalovala??
admirak
 

Odeslatod aspirine v 23.2.2007 22:21

při rekonstrukci křižovatky Palackého,jsem slyšel že tam bude kolejová splítka(myslim tu vyhybku),se to nějak osvědčilo.Jefakt že další tram nemusí čekat než odjede ta před ní a pak zas čekat na čočky.to bude zajímaví
Naposledy upravil aspirine dne 24.2.2007 0:11, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
 
Založen: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu

Odeslatod Petr v 04.2.2007 11:07

syverin napsal:Nene, tady se myslí oblouk v klasice těsně po rekonstrukci, kdy tedy skřípal úděsně. Teď je to co se týče hluku v pořádku (ale to bylo na Perštýně po reko taky), co se týče ojíždění kolejnic už méně. Mazníky opravdu nefungují...
Protože kolejnice oblouku byly plné nečistoty a navíc "neojeté"
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod pan Vedoucí v 04.2.2007 11:04

škoda 14T si maže sama.
Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
 
Založen: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Odeslatod arny v 04.2.2007 0:42

A co rekonstruovat mazače kolejí, něco jako byl 5523 mažač troleje? Něco ve stylu brusu 5571, který by vždy namazal koleje, kde by jezdila Prošetra?
Uživatelský avatar
arny
Uživatel
 
Založen: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Odeslatod syverin v 03.2.2007 23:26

Nene, tady se myslí oblouk v klasice těsně po rekonstrukci, kdy tedy skřípal úděsně. Teď je to co se týče hluku v pořádku (ale to bylo na Perštýně po reko taky), co se týče ojíždění kolejnic už méně. Mazníky opravdu nefungují...
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Odeslatod trainzjohny v 03.2.2007 21:06

pan Vedoucí napsal:To je jednoduché - rozdíl oblouk z BKV vs oblouk v klasice, lepší poloměry oblouků po rekonstrukci, v provozu více RP...

Jj, BKV i lepší poloměr, to jo, ale R.Pčka tam pískaly stejně jako Mka (né-li víc).
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod pan Vedoucí v 03.2.2007 21:03

To je jednoduché - rozdíl oblouk z BKV vs oblouk v klasice, lepší poloměry oblouků po rekonstrukci, v provozu více RP...
Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
 
Založen: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Odeslatod trainzjohny v 03.2.2007 21:00

Možná že už né teď, ale po tý rekonstrukci to byla lahoda, před ní to tam skřípalo hrozně.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod Petr v 03.2.2007 20:55

trainzjohny napsal:Doufám, že na ty oblouky dají přimazávání jako je to v zatáčce na Náměstí Republiky, mám pocit že to opravdu pomáhá.
A já mám pocit, že na NR mazníky nefungují, koukal jsem na ně dost důkladně, a krom propadlých krytů jsem neobjevil jediné místo, kde by se do kolejnice cpalo mazivo...
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Palačák

Odeslatod Bald v 03.2.2007 19:19

DavidD napsal:To fakt záleží na výplni? Já myslel, že spíš na podloží a samotných kolejích, než jestli tam dam kostky nebo asfalt.


Je jedno jaký kryt trať má, ale měl by být co nejlépe utěsněný (asfaltová zálivka).
Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
 
Založen: 09.6.2005 12:12
Bydliště: Praha

Re: Palačák

Odeslatod DavidD v 03.2.2007 18:58

Smurfx napsal:A kdy se má rekonstruovat? V létě 2007?

Jaký tam má být podklad (výplň mezi kolejnicemi) Zase kostky, asfalt nebo něco odolnějšího? Chtělo by, aby se to udělalo pořádně a nemuselo se to za rok za dva opravovat (jako třeba oblouk za pobřežní cestou, ten se spravuje každý rok)
To fakt záleží na výplni? Já myslel, že spíš na podloží a samotných kolejích, než jestli tam dam kostky nebo asfalt.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod pan Vedoucí v 03.2.2007 18:40

Doufáš marně, je to drahé.
Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
 
Založen: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Odeslatod trainzjohny v 03.2.2007 18:29

Doufám, že na ty oblouky dají přimazávání jako je to v zatáčce na Náměstí Republiky, mám pocit že to opravdu pomáhá.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: Palačák

Odeslatod Bald v 03.2.2007 18:21

Smurfx napsal:A kdy se má rekonstruovat? V létě 2007?

Jaký tam má být podklad (výplň mezi kolejnicemi) Zase kostky, asfalt nebo něco odolnějšího? Chtělo by, aby se to udělalo pořádně a nemuselo se to za rok za dva opravovat (jako třeba oblouk za pobřežní cestou, ten se spravuje každý rok)


Na Pražských tramvajích se udává od 18. června do 31. října, kompletní rekonstrukce X + přilehlých částí - možná i celý Palackého most.
Nevim - nevěřim že oblouk vedený skrz křížení, především 7. kolej (plánek) kde se dá čekat hojnost Aniter na trojce, bude něco trvanlivého. Ale nejsem znalec, je to jen doměnka.
Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
 
Založen: 09.6.2005 12:12
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: 7080 a 2 návštevníků

cron