T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 23.10.2006 15:10

Petr píše:Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)
Tady, jde ale i o špatnou informovanost lidí. Třeba není tak dávno, kdy na nich nebyly ani piktogramy. A navíc zatim těch nízkejch kačen je málo, až jich bude víc lidé si zvyknou. Je to jako s čudlikem na dveře. Pak jak cestující má poznat, že jde až o takovéhle vylepšení vozu KT8D5, když dopravní podnik předvádí neustále pouze rekonstrukce typu T3 v nichž cestující nenajde nic nového. :?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 23.10.2006 14:58

Bobek píše::roll: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.(...)
Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 23.10.2006 14:50

Bobek píše::roll: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.

Edit:
Jaksi netvrdím, že taková situace nastane, ale pokud ano, tak by podle mého názoru bylo lepší nevyužívat obousměrnost vozidel, než jejich nízkopodlažnost.
Nebuď blblounkej. Vycházejme z toho, že nízký kačeny budou vystavované na linky, na kterých jsou vystaveny v současné době kačený normální to znamená, že na 3 je cca 21 pořadí a na 15 zhruba je KT8D5, to znamená, že až budou všechny kátéčka znízkopodlažněný budeme mít v Praze už i slušnou flotilu Škodovek (ať už jakákoliv podoba) proto můžeme na 3 vypravit bez problémů těch 15 nízkejch káté. Jenže v jř a garantované budou třeba každé třetí pořadí, takže při výluce třeba můžeme 10 kačen z těch 15 stáhnout pro výluku. Takhel to bude.

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 23.10.2006 14:01

8509 viděna na zkušebce v 9:02 na Obloukové, později v 9:25 na Teplárně Michle.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Wana T3R

Příspěvek od trainzjohny » 23.10.2006 12:09

KT8D5 píše:Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?
Jasně a také trolejbusovým čelem !!

KT8D5

Re: Wana T3R

Příspěvek od KT8D5 » 23.10.2006 7:04

demon píše:No ta výzbroj na zadku... :roll: Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.
Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Wana T3R

Příspěvek od demon » 23.10.2006 6:21

KT8D5 píše:A co tohle ?
No ta výzbroj na zadku... :roll: Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4083
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Wany

Příspěvek od P_V » 22.10.2006 23:58

KT8D5 píše:Takto nějak by měla vypadat souprava wan ?
Ještě bych zaoblil přechody červeného pruhu do zešikmení, podobně jako pod čelním sklem. Jinak skvělé.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 22.10.2006 22:05

Že by 8205 druhé obsazení? :lol: Ale jinak to vypadá hezky...

Uživatelský avatar
8655
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 18.10.2006 20:15

Příspěvek od 8655 » 22.10.2006 22:01

No ale tahle by byla o hodně hezčí...Jinak by se mi na ní líbil i nátěr,který budeme mít na pražských wanách.

KT8D5

Wana T3R

Příspěvek od KT8D5 » 22.10.2006 21:24

A co tohle ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 22.10.2006 19:15

Mapl píše:Tak to jo. Může sice ject 291 na Karlák, ale pak bude mít nejspíš problém.... :wink: Smůla, ale časem by i do Nuslí měli poslat NP tramvaj. Až jich bude víc...
Ano, ale mám dojem, že takové věci se měly řešit už před deseti lety. Do Nuslí jezdily jeden čas np kachny na 24, ovšem negarantované. No a teď máme na 24 tyristorky a alstomy, takže opravdu smůla. V kombinaci s vyhláškou dr. Ratha o tom, že sanitka na pacienta nesmí čekat (infuse trvá cca 20 minut), jsou z toho pětihodinové čekací časy na odvoz domů. Hlavně, že se v Praze vyhodily prachy oknem na projekty kolem olympiády a jiné veledůležitosti... ;-(

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 22.10.2006 19:09

Tak to jo. Může sice ject 291 na Karlák, ale pak bude mít nejspíš problém.... :wink: Smůla, ale časem by i do Nuslí měli poslat NP tramvaj. Až jich bude víc...

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 22.10.2006 19:06

Mapl píše:Tak mi napiš, kudy přesně sestřenka jezdí a do jaký nemocnice chodí, pls.
No, bydlí poblíž zastávky Svatoplukova, tj. pod Nuselákem. Na to, kam jezdí, se budu muset přeptat, ale mám dojem, že je to neurologická klinika v Kateřinské.

Edit: Teď nevím, buď je to Svatoplukova, nebo Ostrčilovo náměstí - nevím, kam to má blíž. Ale ono je to víceméně jedno.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Rychlost oprav a její kvalita jsou dvě odlišné věci

Příspěvek od Quetzalcoatl » 22.10.2006 19:05

Mapl píše:To by bylo dobré... :roll:
...ale ne u nás, kde peníze na celý úsek nejsou a část z těch získaných se použije na vedlješí výdaje. Pak trvá moc dlouho, než se celá trať zrekonstruje, že by to voliči nemuseli vystát. Aby se zvýšila rychlost oprav, snížila by se kvalita. :(

Odpovědět