Tady, jde ale i o špatnou informovanost lidí. Třeba není tak dávno, kdy na nich nebyly ani piktogramy. A navíc zatim těch nízkejch kačen je málo, až jich bude víc lidé si zvyknou. Je to jako s čudlikem na dveře. Pak jak cestující má poznat, že jde až o takovéhle vylepšení vozu KT8D5, když dopravní podnik předvádí neustále pouze rekonstrukce typu T3 v nichž cestující nenajde nic nového.Petr píše:Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....Bobek píše: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.(...)
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)
Nebuď blblounkej. Vycházejme z toho, že nízký kačeny budou vystavované na linky, na kterých jsou vystaveny v současné době kačený normální to znamená, že na 3 je cca 21 pořadí a na 15 zhruba je KT8D5, to znamená, že až budou všechny kátéčka znízkopodlažněný budeme mít v Praze už i slušnou flotilu Škodovek (ať už jakákoliv podoba) proto můžeme na 3 vypravit bez problémů těch 15 nízkejch káté. Jenže v jř a garantované budou třeba každé třetí pořadí, takže při výluce třeba můžeme 10 kačen z těch 15 stáhnout pro výluku. Takhel to bude.Bobek píše: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.
Edit:
Jaksi netvrdím, že taková situace nastane, ale pokud ano, tak by podle mého názoru bylo lepší nevyužívat obousměrnost vozidel, než jejich nízkopodlažnost.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wana T3R
Jasně a také trolejbusovým čelem !!KT8D5 píše:Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?
Re: Wana T3R
Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?demon píše:No ta výzbroj na zadku... Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wana T3R
No ta výzbroj na zadku... Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.KT8D5 píše:A co tohle ?
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Ano, ale mám dojem, že takové věci se měly řešit už před deseti lety. Do Nuslí jezdily jeden čas np kachny na 24, ovšem negarantované. No a teď máme na 24 tyristorky a alstomy, takže opravdu smůla. V kombinaci s vyhláškou dr. Ratha o tom, že sanitka na pacienta nesmí čekat (infuse trvá cca 20 minut), jsou z toho pětihodinové čekací časy na odvoz domů. Hlavně, že se v Praze vyhodily prachy oknem na projekty kolem olympiády a jiné veledůležitosti... ;-(Mapl píše:Tak to jo. Může sice ject 291 na Karlák, ale pak bude mít nejspíš problém.... :wink: Smůla, ale časem by i do Nuslí měli poslat NP tramvaj. Až jich bude víc...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
No, bydlí poblíž zastávky Svatoplukova, tj. pod Nuselákem. Na to, kam jezdí, se budu muset přeptat, ale mám dojem, že je to neurologická klinika v Kateřinské.Mapl píše:Tak mi napiš, kudy přesně sestřenka jezdí a do jaký nemocnice chodí, pls.
Edit: Teď nevím, buď je to Svatoplukova, nebo Ostrčilovo náměstí - nevím, kam to má blíž. Ale ono je to víceméně jedno.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rychlost oprav a její kvalita jsou dvě odlišné věci
...ale ne u nás, kde peníze na celý úsek nejsou a část z těch získaných se použije na vedlješí výdaje. Pak trvá moc dlouho, než se celá trať zrekonstruje, že by to voliči nemuseli vystát. Aby se zvýšila rychlost oprav, snížila by se kvalita.Mapl píše:To by bylo dobré...