Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 23.10.2006 15:59
trainzjohny píše:No to snad ne, doufám že to bude jak u nízkých kačen dole modrý vozíček a nahoře zelenožlutý pro normání kaštany.
Dneska jsem trochu zapátral a tlačítka POD budou na waně umístěna stejně jako u NP kačen, tedy dole i nahoře u prostředních dveří i před prvními a za posledními dveřmi. Na fotkách ve fotožurnálu z minulého týdne je jeden předkreslený otvor vidět, dnes už jsou všechny i vyvrtány.
http://foto.prazsketramvaje.cz/dilny/index.php?p=5
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 23.10.2006 15:54
DJ LA DÉFENSE píše:Tady, jde ale i o špatnou informovanost lidí. Třeba není tak dávno, kdy na nich nebyly ani piktogramy. A navíc zatim těch nízkejch kačen je málo, až jich bude víc lidé si zvyknou. Je to jako s čudlikem na dveře. Pak jak cestující má poznat, že jde až o takovéhle vylepšení vozu KT8D5, když dopravní podnik předvádí neustále pouze rekonstrukce typu T3 v nichž cestující nenajde nic nového.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
V Brne je jich hodne (na lince 8 kazdy druhy spoj), a stejne hodne hure pohyblivych lidi leze do schodu. A ono kdyz je v te NP casti jen 6 zidli (z toho 4 sklopne), tak neni ani divu. KT8N je proste takova nouzovka, ktera vyrazne zjednodusi prepravu kocarku a vozicku, ale vic od toho necekejme - nikdy to nebude plnohodnotna NP tramvaj.
Jinak kdyz byla o prazdninach pred 2 lety v Brne vyluky, kde byly potreba KT, tak se na lince 1 docasne zrusili garantovana NP poradi. Nevidim duvod, proc by to neslo i v Praze. Naopak na linkach, kam byly kvuli uvrati KT predisponovana byly docasne NP spoje zavadeny. Velke vyluky se ale delaji temer vyhradne o prazdninach, takze zruseni/zavedeni NP-poradi vzdy souvidi se zmenou jizdniho radu.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 23.10.2006 15:10
Petr píše:Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)
Tady, jde ale i o špatnou informovanost lidí. Třeba není tak dávno, kdy na nich nebyly ani piktogramy. A navíc zatim těch nízkejch kačen je málo, až jich bude víc lidé si zvyknou. Je to jako s čudlikem na dveře. Pak jak cestující má poznat, že jde až o takovéhle vylepšení vozu KT8D5, když dopravní podnik předvádí neustále pouze rekonstrukce typu T3 v nichž cestující nenajde nic nového.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 23.10.2006 14:58
Bobek píše:![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat
garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.(...)
Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)
-
DJ LA DÉFENSE
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 23.10.2006 14:50
Bobek píše:![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat
garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.
Edit:
Jaksi netvrdím, že taková situace nastane, ale pokud ano, tak by podle mého názoru bylo lepší nevyužívat obousměrnost vozidel, než jejich nízkopodlažnost.
Nebuď blblounkej. Vycházejme z toho, že nízký kačeny budou vystavované na linky, na kterých jsou vystaveny v současné době kačený normální to znamená, že na 3 je cca 21 pořadí a na 15 zhruba je KT8D5, to znamená, že až budou všechny kátéčka znízkopodlažněný budeme mít v Praze už i slušnou flotilu Škodovek (ať už jakákoliv podoba) proto můžeme na 3 vypravit bez problémů těch 15 nízkejch káté. Jenže v jř a garantované budou třeba každé třetí pořadí, takže při výluce třeba můžeme 10 kačen z těch 15 stáhnout pro výluku. Takhel to bude.
-
Tombus
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.12.2003 21:04
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tombus » 23.10.2006 14:01
8509 viděna na zkušebce v 9:02 na Obloukové, později v 9:25 na Teplárně Michle.
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 23.10.2006 12:09
KT8D5 píše:Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?
Jasně a také trolejbusovým čelem !!
-
KT8D5
Příspěvek
od KT8D5 » 23.10.2006 7:04
demon píše:No ta výzbroj na zadku...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.
Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 23.10.2006 6:21
KT8D5 píše:A co tohle ?
No ta výzbroj na zadku...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 22.10.2006 23:58
KT8D5 píše:Takto nějak by měla vypadat souprava wan ?
Ještě bych zaoblil přechody červeného pruhu do zešikmení, podobně jako pod čelním sklem. Jinak skvělé.
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 22.10.2006 22:05
Že by 8205 druhé obsazení?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ale jinak to vypadá hezky...
-
8655
- Uživatel
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18.10.2006 20:15
Příspěvek
od 8655 » 22.10.2006 22:01
No ale tahle by byla o hodně hezčí...Jinak by se mi na ní líbil i nátěr,který budeme mít na pražských wanách.
-
KT8D5
Příspěvek
od KT8D5 » 22.10.2006 21:24
A co tohle ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Příspěvek
od Jabberwocky » 22.10.2006 19:15
Mapl píše:Tak to jo. Může sice ject 291 na Karlák, ale pak bude mít nejspíš problém.... :wink: Smůla, ale časem by i do Nuslí měli poslat NP tramvaj. Až jich bude víc...
Ano, ale mám dojem, že takové věci se měly řešit už před deseti lety. Do Nuslí jezdily jeden čas np kachny na 24, ovšem negarantované. No a teď máme na 24 tyristorky a alstomy, takže opravdu smůla. V kombinaci s vyhláškou dr. Ratha o tom, že sanitka na pacienta nesmí čekat (infuse trvá cca 20 minut), jsou z toho pětihodinové čekací časy na odvoz domů. Hlavně, že se v Praze vyhodily prachy oknem na projekty kolem olympiády a jiné veledůležitosti... ;-(
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 22.10.2006 19:09
Tak to jo. Může sice ject 291 na Karlák, ale pak bude mít nejspíš problém....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Smůla, ale časem by i do Nuslí měli poslat NP tramvaj. Až jich bude víc...