T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 22.10.2006 19:06

Mapl píše:Tak mi napiš, kudy přesně sestřenka jezdí a do jaký nemocnice chodí, pls.
No, bydlí poblíž zastávky Svatoplukova, tj. pod Nuselákem. Na to, kam jezdí, se budu muset přeptat, ale mám dojem, že je to neurologická klinika v Kateřinské.

Edit: Teď nevím, buď je to Svatoplukova, nebo Ostrčilovo náměstí - nevím, kam to má blíž. Ale ono je to víceméně jedno.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Rychlost oprav a její kvalita jsou dvě odlišné věci

Příspěvek od Quetzalcoatl » 22.10.2006 19:05

Mapl píše:To by bylo dobré... :roll:
...ale ne u nás, kde peníze na celý úsek nejsou a část z těch získaných se použije na vedlješí výdaje. Pak trvá moc dlouho, než se celá trať zrekonstruje, že by to voliči nemuseli vystát. Aby se zvýšila rychlost oprav, snížila by se kvalita. :(

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 22.10.2006 18:59

Jabberwocky píše:Nojo, jenže to se člověk na takový np autobus musí také nějak dostat. A když se nedostaneš do tramvaje v Nuslích, je Ti np bus na Karláku platný jak vaně brzda :-(

Tak mi napiš, kudy přesně sestřenka jezdí a do jaký nemocnice chodí, pls. Takhle těžko můžu hodnotit. :) :wink:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 22.10.2006 18:45

Mapl píše:... ke každý nemocnici jezdí aspoň jeden, dva nízkopodlažní autobusy, ale fakt ke všem středně velkým a velkým v Praze, takže ty taky stačej a k těm velkejm ještě invalidní autobusy.
Nojo, jenže to se člověk na takový np autobus musí také nějak dostat. A když se nedostaneš do tramvaje v Nuslích, je Ti np bus na Karláku platný jak vaně brzda :-(

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 22.10.2006 18:39

Souhlasim (jedině) s tim, že by se měly opravy tratí dělat v celým úseku. Klidně v tomto případě Anděl - Sídl. ŘEPY!!! To by bylo dobré... :roll:

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Příspěvek od Bobek » 22.10.2006 18:35

Takže proto aby si babka která nevyleze ty dva schody ... tak zrušíš tramvaje třeba i na několika kilometrech tratě
Ano. A nemusí to být jenom babka.
Také by se například daly výluky dělat tak, že by se opravoval celý vyloučený úsek naráz a pořádně a ne stylem "tu 5 metrů, tam 5 metrů a za chvíli znova".

...který teď stejně musí vylézt...
A já myslel, že právě proto, aby lidi nemuseli lézt do schodů, se ty nízkopodlažní tramvaje kupují... Na tom se zkrátka neshodneme, jak jsem psal, pro někoho je důležitější využití nízkopodlažnosti, pro někoho obousměrnosti. Zatímco NP vidím jako prospěch cestujících, obousměrnost spíš "jen" ulehčuje práci DP.

a pošleš tam autobusy který budou narvaný.
Zase - nemusí to tak být. To, jak to dnes většinou vypadá, je čistě problém organizace. Zkrátka by více lidí v DP muselo dělat práci, za kterou jsou placení, pořádně.

Garance = slib. Já svoje sliby taky myslím vážně. Pokud bude dostatečná rezerva pro výluky, tudíž nenastane situace, o které se tu přeme, nemám s tím problém. Ale zase by mi bylo líto těch pořadí, která by garantována být mohla, a kvůli "skrblení" výlukových kátéček by nebyla.

Ad reko KT8 na jednosměrné: ano, já bych to klidně přežil. Stejně jako třeba obousměrné varianty 14/15T. Ale to je opravdu na jinou diskuzi. Ostatně už tak jsme dost mimo téma :wink:
Tímto se omlouvám adminům za plevelení v T3R.P, pokud najdete nějaké lepší místo, klidně to tam šoupněte

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 22.10.2006 18:34

Jabberwocky píše:Podívejte se, já mám sestřenici s roztroušenou sklerózou, a tak vím, jak moc np tramvaje v Praze scházejí. A taky vím, že nepohybliví lidé si potřebují zařizovat úplně tytéž věci jako ostatní a leckdy víc. Příklad: Sestřenice by mohla jezdit do nemocnice na infuse np tramvají a byla by z nemocnice za cca 25 minut doma. Np tramvaje nejsou, a tak milá sestřenice po kapačkách čeká 5 (slovy: PĚT!) hodin na sanitku, aby ji hodila domů. Jakmile spoje začnete garantovat, je naprosto strašlivé je těm lidem zase vzít - oni by taky rádi nějakou jistotu, že se dostanou tam, kam potřebují.

Souhlasim - s nemocnicemi je to problém, na druhou stranu ke každý nemocnici jezdí aspoň jeden, dva nízkopodlažní autobusy, ale fakt ke všem středně velkým a velkým v Praze, takže ty taky stačej a k těm velkejm ještě invalidní autobusy. :wink: :)
Chápu, že to má sestřenka těžký..., ale s tramvajema v Praze to ještě potrvá, než to bude tak jak to má bejt... :x :cry:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 22.10.2006 18:31

Podívejte se, já mám sestřenici s roztroušenou sklerózou, a tak vím, jak moc np tramvaje v Praze scházejí. A taky vím, že nepohybliví lidé si potřebují zařizovat úplně tytéž věci jako ostatní a leckdy víc. Příklad: Sestřenice by mohla jezdit do nemocnice na infuse np tramvají a byla by z nemocnice za cca 25 minut doma. Np tramvaje nejsou, a tak milá sestřenice po kapačkách čeká 5 (slovy: PĚT!) hodin na sanitku, aby ji hodila domů. Jakmile spoje začnete garantovat, je naprosto strašlivé je těm lidem zase vzít - oni by taky rádi nějakou jistotu, že se dostanou tam, kam potřebují.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 22.10.2006 18:18

Kéž by...
Skutečnost bude mnohem horší. Výsledek tady vtom tématu někde víc vzadu. :wink: :wink:

Takhle by to bylo hezčí...

KT8D5

Wany

Příspěvek od KT8D5 » 22.10.2006 18:07

Takto nějak by měla vypadat souprava wan ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 22.10.2006 17:37

Takže proto aby si babka která nevyleze ty dva schody (který teď stejně musí vylézt) tak zrušíš tramvaje třeba i na několika kilometrech tratě a pošleš tam autobusy který budou narvaný. Bravo, to jsi opravdu vymyslel skvostně. Pročpak jsem tam asi psal o omezení, když už budeme mít cca 20 14T a 47 KT8 tak to je maximálně 50 garantovaných nízkopodlažních pořadí, a to se asi všichni picnou když jich 10 uberem. Jinak by pochopitelně bylo jednouduší kupovat obousměrné 14T, ale to by už zase jiné téma.

Uživatelský avatar
8655
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 18.10.2006 20:15

Příspěvek od 8655 » 22.10.2006 16:37

Bobek píše::roll: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.

Edit:
Jaksi netvrdím, že taková situace nastane, ale pokud ano, tak by podle mého názoru bylo lepší nevyužívat obousměrnost vozidel, než jejich nízkopodlažnost.
Tak kdyby se nevyužívala obousměrnost,mohly se rekonstruovat na KT8D5.RN1P-tedy jednosměrná tramvaj.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Příspěvek od Bobek » 22.10.2006 15:32

trainzjohny píše:Nebylo by jednoduší na dobu výluky omezit garantované nízkopodlažní spoje ?!?! Třeba by na lince místo 10 nízkejch jezdilo jen 5. To je pěkná kra*ina dávat kvůli garantovaným nízkým pořadím autobusy na výluky.
:roll: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.

Edit:
Jaksi netvrdím, že taková situace nastane, ale pokud ano, tak by podle mého názoru bylo lepší nevyužívat obousměrnost vozidel, než jejich nízkopodlažnost.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 21.10.2006 18:51

Bobek píše:To je úplně jednoduché. Pokud by kvůli kaliforňanu mělo dojít k tomu, že by nebyl dostatek NP vozidel (kachny, wany, 14/15T) na garantovaná pořadí, tak prostě nebudou výluky na kaliforňanech, ale v autobusech.
Nebylo by jednoduší na dobu výluky omezit garantované nízkopodlažní spoje ?!?! Třeba by na lince místo 10 nízkejch jezdilo jen 5. To je pěkná kra*ina dávat kvůli garantovaným nízkým pořadím autobusy na výluky.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 21.10.2006 18:46

pawel píše:hm, jednoduché ano, ale nesmyslné taky. proč teda ty kaliforňany máme??? proč platit drahý peníze za NAD?
operativni jednokolejky......

Odpovědět