Takže proto aby si babka která nevyleze ty dva schody ... tak zrušíš tramvaje třeba i na několika kilometrech tratě
Ano.
A nemusí to být jenom babka.
Také by se například daly výluky dělat tak, že by se opravoval celý vyloučený úsek
naráz a pořádně a ne stylem "tu 5 metrů, tam 5 metrů a za chvíli znova".
...který teď stejně musí vylézt...
A já myslel, že právě proto, aby lidi nemuseli lézt do schodů, se ty nízkopodlažní tramvaje kupují... Na tom se zkrátka neshodneme, jak jsem psal, pro někoho je důležitější využití nízkopodlažnosti, pro někoho obousměrnosti. Zatímco NP vidím jako prospěch cestujících, obousměrnost spíš "jen" ulehčuje práci DP.
a pošleš tam autobusy který budou narvaný.
Zase - nemusí to tak být. To, jak to dnes většinou vypadá, je čistě problém organizace. Zkrátka by více lidí v DP muselo dělat práci, za kterou jsou placení, pořádně.
Garance = slib. Já svoje sliby taky myslím vážně. Pokud bude dostatečná rezerva pro výluky, tudíž nenastane situace, o které se tu přeme, nemám s tím problém. Ale zase by mi bylo líto těch pořadí, která by garantována být mohla, a kvůli "skrblení" výlukových kátéček by nebyla.
Ad reko KT8 na jednosměrné: ano, já bych to klidně přežil. Stejně jako třeba obousměrné varianty 14/15T. Ale to je opravdu na jinou diskuzi. Ostatně už tak jsme dost mimo téma
Tímto se omlouvám adminům za plevelení v T3R.P, pokud najdete nějaké lepší místo, klidně to tam šoupněte