T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 21.10.2006 17:31

hm, jednoduché ano, ale nesmyslné taky. proč teda ty kaliforňany máme??? proč platit drahý peníze za NAD?

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 21.10.2006 12:05

tramvajak píše:Takhle přijíždí každá kastle z Krnova...
Aha :oops: tak já ji vždy viděl už s výřezama, proto mě to teď překvapilo.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Příspěvek od Bobek » 21.10.2006 12:01

pawel píše:kalič: já už léta volám po T3RP v provedení známém z budapešťských T5C5 :))) většina lidí se mi vysměje, jenže co až bude většina kachen NP a při výlukách pak budou chybět NP kurzy na vícero linkách vzhledem k tomu,že je spolknou linky ukončené na kaliforňanu???
...
To je úplně jednoduché. Pokud by kvůli kaliforňanu mělo dojít k tomu, že by nebyl dostatek NP vozidel (kachny, wany, 14/15T) na garantovaná pořadí, tak prostě nebudou výluky na kaliforňanech, ale v autobusech.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 21.10.2006 12:00

Pepa píše:Tak to mě dostalo...
Takhle přijíždí každá kastle z Krnova...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 21.10.2006 11:54

Tak to mě dostalo...(viz obr.)...vždyť to nemá ani výřez na transparent :lol: A nebo že by tam byl klasický s kolejničkama jako u T3/T3M? :lol:

http://foto.prazsketramvaje.cz/dilny/20 ... 251-01.jpg

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 19.10.2006 23:16

pawel píše:kalič: já už léta volám po T3RP v provedení známém z budapešťských T5C5 :))) většina lidí se mi vysměje, jenže co až bude většina kachen NP a při výlukách pak budou chybět NP kurzy na vícero linkách vzhledem k tomu,že je spolknou linky ukončené na kaliforňanu???
Ve vysokopodlažních obousměrkách překážejí schody. To radši wany s přidanými 1 dveřmi vlevo, a provozovat PX.

Taky by se mi líbila obousměrná trojwana, ale musely by se dořešit podvozky pod klouby, aby tam nebyl tak veliký schod.

P. S. Pokračujme zde: viewtopic.php?t=1046

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 19.10.2006 22:54

kalič: já už léta volám po T3RP v provedení známém z budapešťských T5C5 :))) většina lidí se mi vysměje, jenže co až bude většina kachen NP a při výlukách pak budou chybět NP kurzy na vícero linkách vzhledem k tomu,že je spolknou linky ukončené na kaliforňanu???

nedávno jsem přemýšlel nad chalupoidním metrem v motole a možnosti stavby TT motol-nem.motol (M) s koncovou úvratí (např linka 4 Vršovice-...Anděl-Motol-Nem.Motol-Krematorium-Řepy), pač na vypich je to asi neobhajitelné.. nebylo by to zas tak špatný místo 167, ne?

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 19.10.2006 22:53

Kalič píše:když na to tak koukám tak třeba RPVčko lze když je to vlastně novostavba znova rekonstruovat a tim prodloužit životnost o dalších 5-10 let kdyby bylo nejhůř. Ještě otázečka nevíte někdo jak se DP staví k oboustraným vozidlům do budoucna, jestli třeba nejsou nějaké plány po reku všech 47 kachen, pač ty taky budou postupně končit životnost objednat pár obousměrných tramvají něco jako T06, třeba by ji v Praglu taky mohli vyzkoušet. Nechystá DP do další série rek, přidat klimatizaci do kabyni řidiče, když to de do NP kachen, mělo by to jít i do RP né?
Snad už se nebude muset RPV rekonstruovat.Teda ne že by se mi nelíbily,ale už bude jiná doba.Jinak ta klimatizace by se tam mohla dát.Někde jsem četl,že by se tam měli dát i kamery.To mi přijde zbytečné,u np kachen to pomůže sledovat prostor v článku B.Možná by to pomohlo pouze do druhého vozu.Že první vůz by měl monitory a druhý vůz kamery.No je to složité,takže raději bez kamer.
Naposledy upravil(a) Tom 11 dne 19.10.2006 22:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 19.10.2006 22:53

Kvůli tomuhle se nadělá takovejch caviků...

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 19.10.2006 22:44

když na to tak koukám tak třeba RPVčko lze když je to vlastně novostavba znova rekonstruovat a tim prodloužit životnost o dalších 5-10 let kdyby bylo nejhůř. Ještě otázečka nevíte někdo jak se DP staví k oboustraným vozidlům do budoucna, jestli třeba nejsou nějaké plány po reku všech 47 kachen, pač ty taky budou postupně končit životnost objednat pár obousměrných tramvají něco jako T06, třeba by ji v Praglu taky mohli vyzkoušet. Nechystá DP do další série rek, přidat klimatizaci do kabyni řidiče, když to de do NP kachen, mělo by to jít i do RP né?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 19.10.2006 22:32

pawel píše:proč zrovna 2017? vždyť 8211 je z r.2000, pokud se nemýlím.. buhví jak to všechno bude
U RP je plánovaná životnost 16 let od roku 2001 (8211 je opravdu z roku 2000), poslední dodaná SU je z roku 1990, plánovaná maximální životnost 25 let. Takhle sem to myslel.
Ale fakt buhví co bude.... :wink:

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 19.10.2006 22:29

demon píše:Tak erpéčka budou dožívat o nějaký ten pátek později než esúčka...
SU do roku 2015
RP od roku 2017
No trochu sranda,že 40 let staré tramvaje (T3SU(CS)budou končit stejně jako T3R.P. teda jenom tak o 2 roky.

Ale oni se stejně udrží asi déle.Třeba když teď je 8508 tak by měla vydržet do 2021.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 19.10.2006 22:18

proč zrovna 2017? vždyť 8211 je z r.2000, pokud se nemýlím.. buhví jak to všechno bude

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 19.10.2006 22:14

pawel píše:... a sranda taky bude, až budou paralelně dožívat jak T3RP tak T3SUCS.
Tak erpéčka budou dožívat o nějaký ten pátek později než esúčka...
SU do roku 2015
RP od roku 2017

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 19.10.2006 22:12

pawel píše:hlavně už bych rád viděl všechny kachny jako KT8N... přecijen tady se užitná hodnota zvýší fakt podstatně.
jinak T3RP jsou sice fajn a jezdím s nima rád, jenže když občas nasednu do nějaké pankrácké (82xx a nízká čísla řady 83xx) a zrovna nemám štěstí, nestačím se divit. přecijen je znát, že už jsou to nějakých 40 let a více staré kousky... a sranda taky bude, až budou paralelně dožívat jak T3RP tak T3SUCS.
Na všechny KT8N se moc těším. T3R.P. jsou dobré ale 82xx a 83xx(kromě 8300)jsou už taky znát,že jezdí pár let.Hlavně třeba sedadla.Ty jsou hrozný.Nemluvě o některých sedadlech v T6A5 tam už je těch 10 let znát.A sednout si na sedadlo je opravdu humus.Celé ošoupané a špinavé polstrování.Jinak nejhezčí tramvaje jsou podle mě np kachny.

Odpovědět