T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
To je úplně jednoduché. Pokud by kvůli kaliforňanu mělo dojít k tomu, že by nebyl dostatek NP vozidel (kachny, wany, 14/15T) na garantovaná pořadí, tak prostě nebudou výluky na kaliforňanech, ale v autobusech.pawel píše:kalič: já už léta volám po T3RP v provedení známém z budapešťských T5C5)) většina lidí se mi vysměje, jenže co až bude většina kachen NP a při výlukách pak budou chybět NP kurzy na vícero linkách vzhledem k tomu,že je spolknou linky ukončené na kaliforňanu???
...
Tak to mě dostalo...(viz obr.)...vždyť to nemá ani výřez na transparent
A nebo že by tam byl klasický s kolejničkama jako u T3/T3M?
http://foto.prazsketramvaje.cz/dilny/20 ... 251-01.jpg
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
http://foto.prazsketramvaje.cz/dilny/20 ... 251-01.jpg
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Ve vysokopodlažních obousměrkách překážejí schody. To radši wany s přidanými 1 dveřmi vlevo, a provozovat PX.pawel píše:kalič: já už léta volám po T3RP v provedení známém z budapešťských T5C5)) většina lidí se mi vysměje, jenže co až bude většina kachen NP a při výlukách pak budou chybět NP kurzy na vícero linkách vzhledem k tomu,že je spolknou linky ukončené na kaliforňanu???
Taky by se mi líbila obousměrná trojwana, ale musely by se dořešit podvozky pod klouby, aby tam nebyl tak veliký schod.
P. S. Pokračujme zde: viewtopic.php?t=1046
kalič: já už léta volám po T3RP v provedení známém z budapešťských T5C5 :))) většina lidí se mi vysměje, jenže co až bude většina kachen NP a při výlukách pak budou chybět NP kurzy na vícero linkách vzhledem k tomu,že je spolknou linky ukončené na kaliforňanu???
nedávno jsem přemýšlel nad chalupoidním metrem v motole a možnosti stavby TT motol-nem.motol (M) s koncovou úvratí (např linka 4 Vršovice-...Anděl-Motol-Nem.Motol-Krematorium-Řepy), pač na vypich je to asi neobhajitelné.. nebylo by to zas tak špatný místo 167, ne?
nedávno jsem přemýšlel nad chalupoidním metrem v motole a možnosti stavby TT motol-nem.motol (M) s koncovou úvratí (např linka 4 Vršovice-...Anděl-Motol-Nem.Motol-Krematorium-Řepy), pač na vypich je to asi neobhajitelné.. nebylo by to zas tak špatný místo 167, ne?
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Snad už se nebude muset RPV rekonstruovat.Teda ne že by se mi nelíbily,ale už bude jiná doba.Jinak ta klimatizace by se tam mohla dát.Někde jsem četl,že by se tam měli dát i kamery.To mi přijde zbytečné,u np kachen to pomůže sledovat prostor v článku B.Možná by to pomohlo pouze do druhého vozu.Že první vůz by měl monitory a druhý vůz kamery.No je to složité,takže raději bez kamer.Kalič píše:když na to tak koukám tak třeba RPVčko lze když je to vlastně novostavba znova rekonstruovat a tim prodloužit životnost o dalších 5-10 let kdyby bylo nejhůř. Ještě otázečka nevíte někdo jak se DP staví k oboustraným vozidlům do budoucna, jestli třeba nejsou nějaké plány po reku všech 47 kachen, pač ty taky budou postupně končit životnost objednat pár obousměrných tramvají něco jako T06, třeba by ji v Praglu taky mohli vyzkoušet. Nechystá DP do další série rek, přidat klimatizaci do kabyni řidiče, když to de do NP kachen, mělo by to jít i do RP né?
Naposledy upravil(a) Tom 11 dne 19.10.2006 22:54, celkem upraveno 1 x.
když na to tak koukám tak třeba RPVčko lze když je to vlastně novostavba znova rekonstruovat a tim prodloužit životnost o dalších 5-10 let kdyby bylo nejhůř. Ještě otázečka nevíte někdo jak se DP staví k oboustraným vozidlům do budoucna, jestli třeba nejsou nějaké plány po reku všech 47 kachen, pač ty taky budou postupně končit životnost objednat pár obousměrných tramvají něco jako T06, třeba by ji v Praglu taky mohli vyzkoušet. Nechystá DP do další série rek, přidat klimatizaci do kabyni řidiče, když to de do NP kachen, mělo by to jít i do RP né?
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
No trochu sranda,že 40 let staré tramvaje (T3SU(CS)budou končit stejně jako T3R.P. teda jenom tak o 2 roky.demon píše:Tak erpéčka budou dožívat o nějaký ten pátek později než esúčka...
SU do roku 2015
RP od roku 2017
Ale oni se stejně udrží asi déle.Třeba když teď je 8508 tak by měla vydržet do 2021.
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Na všechny KT8N se moc těším. T3R.P. jsou dobré ale 82xx a 83xx(kromě 8300)jsou už taky znát,že jezdí pár let.Hlavně třeba sedadla.Ty jsou hrozný.Nemluvě o některých sedadlech v T6A5 tam už je těch 10 let znát.A sednout si na sedadlo je opravdu humus.Celé ošoupané a špinavé polstrování.Jinak nejhezčí tramvaje jsou podle mě np kachny.pawel píše:hlavně už bych rád viděl všechny kachny jako KT8N... přecijen tady se užitná hodnota zvýší fakt podstatně.
jinak T3RP jsou sice fajn a jezdím s nima rád, jenže když občas nasednu do nějaké pankrácké (82xx a nízká čísla řady 83xx) a zrovna nemám štěstí, nestačím se divit. přecijen je znát, že už jsou to nějakých 40 let a více staré kousky... a sranda taky bude, až budou paralelně dožívat jak T3RP tak T3SUCS.